Be kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

 

Sem a honlap használatához, sem a vásárláshoz nem szükséges regisztrálni. Ellenben ha Ön partnerkóddal (számla jobb sarkában a név mellett található) rendelkező, már meglévő ügyfelünk, úgy javasoljuk a regisztrációt, mert az Önhöz/Ön cégéhez beállított szerződéses, vagy ártípusos árakat csak abban az esetben éri el. Illetve cég esetén, fordított adós vásárlásra is csak regisztráció után tudjuk beállítani.

 

Elfelejtettem a jelszavam.

 

Az e-mail cím és felhasználónevének újbóli megadásával, az Elfelejtette a jelszavát menüpont alatt (főmenü sáv emberke ikon) van lehetőség új jelszó igénylésére. Amennyiben nem emlékszik a megadott e-mail címre, vagy a felhasználónevére sem, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Van lehetőség személyesen átvenni a megrendelt termékeket?


Igen, személyes átvételre van lehetőség a 2120 Dunakeszi, Pallag utca 26. szám alatti telephelyünkön. (bejárat az Óceán-árok utca felől)

 

Nem kaptam meg a számlát!

 

Amennyiben a rendelés fizetésének módja utánvétes, a csomaggal együtt küldjük a számlát. Amennyiben a fizetés módja előreutalás vagy banki átutalás, a számlát emailben küldjük.

 

Hogyan történik a rendelések feldolgozása?

 

A rendelésről először egy automatikus visszaigazolást fog kapni a rendszertől, majd munkatársunk visszaigazolja a megrendelést, amely tartalmazni fogja a várható szállítási határidőt és a pontosított szállítási költséget. Amennyiben a megrendelés az adott napon 14 óra után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

 

Tudom módosítani vagy lemondani a már leadott rendelésem?

 

Rendelését módosíthatja telefonon a 27/504-770 számon, illetve email-en is a megrendeles@uniotech.hu címen.

 

Mi a minimum rendelési érték?

 

A minimum rendelési érték nettó 10 000 Ft.

 

Ha személyes átvételt választottam, mikor mehetek a rendelésemért?

 

Amennyiben az automata visszaigazolás után kollégáink is visszaigazolták a rendelést, hogy átvehető, akkor nyitvatartási időben az alábbiak szerint:

Hétfőtől Csütörtökig 8:00 és 16:30 között
Pénteken 8:00 és 13:30 között

 

Van-e lehetőségem személyesen leadni a rendelésem és át is venni az árut telephelyükön?

 

Igen, amennyiben az áru készletünkről elérhető, de ha pontosan tudja mit szeretne rendelni, javasoljuk a rendelést email-en vagy a weboldalunkon leadni a gördülékenyebb ügyintézés érdekében.

 

Előreutalás esetén, az utalást követően azonnal mehetek a megrendelt termékért, ha személyes átvétellel kértem?

 

Nem, előreutalás esetén is minden esetben meg kell várni az ügyfélszolgálat visszajelzését a pénz beérkezéséről, és arról, hogy a megrendelt termék átvehető-e.

 

"Eladóteres" nyilatkozattal rendelkező ügyfeleink és magánszemélyek esetében az esetlegesen felmerülő EPR díjat a hivatalos visszaigazolás fogja csak tartalmazni!